Looking to rent a flat in Pistoia

Cerca un compagno di viaggio per visitare la nostra Italia, offriti come tale, racconta il tuo viaggio, chiedi e dai informarmazioni ai tuoi coetanei.

ModeratoreCOLON sgrilla

markclark
MessaggiCOLON 1
Iscritto ilCOLON mar gen 10, 2006 1:50 pm

Looking to rent a flat in Pistoia

Messaggio da markclark » mar gen 10, 2006 1:54 pm

Hello,

me and my family we will around in Tuscany for Easter, is anyone renting a flat for a short period with self0catering in Pistoia a city we would like to explore for his beatty and easy position as it is closed to all the amenities in Tuscany?

Thank you very much for your attention

Mark
pererti
MessaggiCOLON 3
Iscritto ilCOLON ven gen 20, 2006 2:56 pm

Messaggio da pererti » ven gen 20, 2006 2:59 pm

Markus
MessaggiCOLON 4
Iscritto ilCOLON gio gen 26, 2006 3:08 pm

Messaggio da Markus » gio gen 26, 2006 3:18 pm

Hey,
I'm from Florence, and I can say that Pistoia is a very good choise, a great city. Furtunaly is not invaded yet by mass turism. I hope you'll enjoy my region.

Take care

Markus
LL
MessaggiCOLON 4
Iscritto ilCOLON mar nov 29, 2005 6:13 pm

Messaggio da LL » mer gen 31, 2007 12:07 am

Nice place Pistoia. Very Underestimated. I live nearby, in Lucca.

Bye

LL
burumbo
MessaggiCOLON 7
Iscritto ilCOLON mer nov 30, 2005 4:36 pm

Messaggio da burumbo » ven mar 09, 2007 6:41 pm

pistoia è carinissima. sono stata li l'anno scorso e 2 anni fa,a trovare un amica. sono andata con mio marito e la mia bimba. abbiamo affittato un appartamento carinissimo per una settimana, ho ancora l'email di conferma. si chiamava suite duomo.era proprio in centro, e si girava a piedi (anche perchè pistoia non è tanto grande).se l'affittano ancora raccomando questo appartamento. da provare poi "la locanda dell'abbondanza", mamamia che mangiateeee. :D
BUTTON_POST_REPLY